Plugg

Nu har mer än halva termin ett gått och jag är förvånad över mängden plugg! KI lever upp till sitt rykte, även för mig som van student är det mycket att plugga. Det svåra för mig hittills är att inte plugga för mycket på ett ämne, vi ska kunna lite om mycket som läkare, medan apotekaren (som fortfarande sitter kvar i mig) skulle kunna mycket om lite. Så det är svårt att veta när man ska lägga ifrån sig ett ämne! Men men, ibland när det blir tungt tänker jag på hur lyckligt lottad jag är som får plugga till mitt drömyrke, och då får jag faktiskt tillbaka massor av motivation! :) Att få bo kvar nära mina kära, och plugga gratis på sveriges bästa universitet (?) är verkligen otroligt! Inte trodde jag för ett åt sedan att jag skulle sitta här idag! Men envishet och hårt jobb kan ta en långt, det har jag äntligen fått bevis på. 
Det var lite om mina tankar för tillfället, orkar inte skriva mer nu även om jag skulle vilja berätta mer om min första termin! Kanske någon annan gång!
Kram till de få som orkar sig hit nån gång <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TRALALALLA
Min profilbild

RSS 2.0