Sista veckan

Har inte haft tid alls för att skriva, har pluggat som en galning den senaste tiden för alla exams men nu är de äntligen över. Imorgon är stora pack och städdagen, måste verkligen komma igång imorgon. Senaste veckan har trots alla prov varit supernice, massor av fester hela tiden, och även fast de flesta festerna är för att säga hejdå så är alla glada över sin tid här. Jag också :)
Idag var den efterlängtade 19 december, Mammons födelsedag som hon och jag anordnat. Jag jäktade runt på stan idag som en galning för att hitta presenter, en supersöt mössa och ett bildkollage som tog en halv evighet att få till, köpa ett stor papper och pennor, skriva ut alla bilder vilket var svårt nog att få ihop eftersom alla skrivare skriver ut i svartvitt, och såklart att sätta ihop det. Men det var det värt, för hon blev verkligen super superglad för kollaget :D Blev faktiskt riktigt nöjd med det själv också!
Vi var ett härligt gäng som möttes upp på en stor bar, faktiskt den allra första baren jag gick till i Edinburgh, och nu kanske den sista också! Vi snackade och drack öl i några timmar innan vi gick vidare för kareoke alá japansk vis haha. Det var supernice även om rummet var lite väl litet för oss allihopa. Hela kvällen var väldigt lyckad, så glad att jag har så många fina vänner!
Nu ska jag sova så jag har kraft imorgon!
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TRALALALLA
Min profilbild

RSS 2.0