Halloween

I Edinburgh är Halloween en sjukt stor grej, alla butiker oavsett vad det gör säljer in sig på konceptet. Jag firde halloween på Teviot, en fest som var lite segare än jag hade hoppats men ändå kul nog ;) Jag och Miho klädde iallafall ut oss till något väldigt ovanligt, nämligen... Sushi! Tonfisk på ryggen (miho hade lax), vit klänning för ris, wasabi i håret och ingefära i öronen! Och såklart ätpinnar i håret ;)
Vissa fattade direkt var vid var, vissa tog det ett tag för och vissa fattade inte alls. Men den sistnämda gruppen stämde alltid upp i ett "off coooourse!!" när vi berättade vad vi var utklädda till!
Bilderna för ha sin egen talan denna gång! :D Kram!
 
 
 

Kommentarer
MORFAR

Har sett Sushi bilderna hos Mamma MYCKET KREATIVT Kram

2013-11-08 @ 17:44:06



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TRALALALLA
Min profilbild

RSS 2.0